MAJID191(فوتبالی ترین)



اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند

به نقل از روزنامه دیلی میل، پاتریس اورا دو روز پس از حذف از لیگ اروپا به همین منظور اظهار داشت: منچستریونایتد هیچ راهی ندارد جز آنکه برای کسب رضایت مجدد هوادارانش در رقابت های لیگ برتر با کسب قهرمانی جبران مافات کند.

او ادامه داد: در فصل جاری ابتدا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم و بعد تجربه تلخ حذف از لیگ اروپا را کسب کردیم. این دو شکست بسیار سنگین بودند. اما هنوز فصل برای ما به پایان نرسیده است. باید بخاطر هواداران و اعتبار یونایتد تلاش کنیم به مقام قهرمانی برسیم.

وی افزود: اگر نتوانیم در رقابت با منچسترسیتی جام قهرمانی را به دست آوریم، امسال ناکامی هایمان عظیم تر خواهد شد و یک فصل سراسر بد را تجربه خواهیم کرد.

در شرایط کنونی که بیست و هشت هفته از رقابت های لیگ برتر سپری شده منچستریونایتد با 67 امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی نیز با یک امتیاز کمتر صاحب رده دوم است.

یونایتد ها در دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا 3 بر 2 و 2 بر یک مغلوب بیلبائو شدند.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حواشی بازی منچستر ولیورپول


 

چندی پیش در جریان دیدار یونایتد و لیورپول، لوئیس سوارز اروگوئه ای، صحبت های نژادپرستانه ای را خطاب به پاتریس اورا، ستاره فرانسوی یونایتد بر زبان آورد. بعد از این ماجرا بود که سوارز با محرومیتی 8 جلسه ای مواجه شد و اخیرا به میادین ورزشی بازگشته است.  


ادامه مطلب

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

منچستر يونايتد سومين جام را هم از دست داد

تيم فوتبال منچستريونايتد از گردونه‌ي رقابت‌هاي جام حذفي انگليس هم حذف شد تا شاگردان فرگوسن پس از كنار رفتن از ليگ قهرمانان اروپا شرايط سختي را تجربه كنند.

به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، دو تيم منچستر يونايتد و ليورپول در چهارچوب مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي فوتبال انگليس در ورزشگاه آنفيلد به مصاف يكديگر رفتند و اين بازي در پايان با برتري 2-1 ليورپول به خاتمه يافت.

در اين ديدار ابتدا بازيكنان ليورپول با گل دقيقه 21 دنيل اگر پيش افتادند، اما پارك جي سونگ بازيكن كره‌اي منچستر يونايتد با گل دقيقه 39 خود بازي را به تساوي كشاند تا دو تيم با همين نتيجه به رختكن بروند. در آخرين دقايق بازي درك كويت يك بار ديگر دروازه منچستر يونايتد را باز كرد تا ليورپول پس از پيروزي مقابل منچستر سيتي در جام اتحاديه، اين بار در جام حذفي تيم اول شهر منچستر را هم از پيش رو بردارد.

پيش از اين ديدار نيز چلسي موفق شده بود با گل دقيقه 61 خوان ماتا كه از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند با نتيحه 1- صفراز سد كويينز پارك رنجرز عبور كند.

آرسنال نيز فردا (يك‌شنبه) ميزبان آستون ويلا خواهد بود. ساير بازي‌هاي مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي تا ساعاتي ديگر برگزار مي‌شود.

به اين ترتيب تيم فوتبال منچستريونايتد كه ديگر شانسي براي رسيدن به جام قهرماني در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا، جام اتحاديه و جام حذفي ندارد تنها بايد به دنبال پيشي گرفتن بر رقيب همشهري و دفاع از عنوان قهرماني در ليگ برتر انگليس باشد. 

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرگوسن:پيروزي ارزشمندي بود / اعتماد به نفس بازيكنان خوشحالم مي‌كند

 

 

سرمربي منچستريونايتد پس از پيروزي تيمش مقابل آرسنال به ستايش از عملكرد شاگردانش پرداخت و آن‌ها را مستحق پيروزي در اين ديدار دانست.

به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام تيم منچستريونايتد در هفته بيست و دوم رقابت‌هي ليگ برتر انگليس موفق شد با نيجه دو بر يك ميزبانش آرسنال را شكست دهد و اختلاف امتيازي خود با منچسترسيتي صدرنشين را حفظ كند.

سرآلكس فرگوسن سرمربي شياطين سرخ در نشست خبري بعد از بازي به ستايش از عملكرد شاگردانش پرداخت و گفت: پيش از اين ديدار، منچسترسيتي صدرنشين موفق شد تيم آماده تاتنهام را شكست دهد اما اين پيروزي ما مقابل آرسنال برايم بسيار ارزشمندتر از نتيجه ديدار منچسترسيتي با تاتنهام بود. بر اين باورم كه مستحق اين پيروزي بوديم چرا كه در تمام دقايق بازي نمايش قابل قبول و خوبي را ارائه داديم. بازيكنان ما با اعتماد به نفس خاصي پا به اين ديدار گذاشتند و اين مرا بسيار خوشحال مي‌كند.

پرافتخارترين سرمربي تاريخ باشگاه منچستريونايتد افزود: آرسنالي‌ها در نيمه دوم خوب جنگيدند. در 15 دقيقه اول شانس با ما يار بود اما بعد از آن رفته رفته بر حريفمان فشار آورديم و فرصت‌هاي زياد گلزني را يكي پس از ديگري از دست داديم. پيش از بازي به بازيكنان گفتم كه چهار بازي حساس بيرون خانه مقابل تيم‌هاي آرسنال، چلسي، تاتنهام و منچسترسيتي داريم. خوشبختانه توانستيم كه در نخستين ديدار از اين مسابقه‌هاي حساس به پيروزي برسيم.

وي درباره گل دوم تيمش كه توسط دني ولبك به ثمر رسيد، گفت: ولبك نمايش خوبي در اين ديدار داشت و گل زيبايي به ثمر رساند. او در زمين وظيفه خود را به خوبي انجام مي‌دهد و همواره در جنب‌وجوش است و آماده حركت به سوي دروازه حريف و پشت سر گذاشتن مدافعان رودررو است. او مي‌توانست در اين ديدار 5 گل به ثمر رساند چرا كه چند فرصت مسلم گلزني را از دست داد. اگر كمي بخت با او يار بود مي‌توانست بيشتر از يك گل به ثمر رساند. در كل بايد بگويم كه او گل مهمي را در اين ديدا براي ما به ثمر رساند و با وجود آنكه 21 سال سن بيشتر ندارد تا حدودي مراحل پيشرفت و پختگي را پشت سر گذاشته است و مي‌تواند در ادامه كمك زياد به ما كند.

منچستريونايتد با اين پيروزي 51 امتيازي شد و پس از منچسترسيتي 54 امتيازي در همان رده دوم جدول رده‌بندي باقي ماند.
 

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

خبر بد براي منچستريونايتد :ناني هم مصدوم شد

 

به نوشته روزنامه‌ ديلي ميل ناني هافبك منچستريونايتد به علت مصدوميت تا دو هفته‌ از تركيب تيمش به دور خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، روزنامه‌ ديلي ميل انگليس خبر داد كه لوئيس ناني هافبك پرتغالي شياطين سرخ كه در ديدار اين تيم مقابل آرسنال دچار مصدوميت شد تا دو هفته‌ نمي‌تواند تيمش را همراهي كند. 
اين براي نخستين بار نيست كه شياطين سرخ در اين فصل يك بازيكن اصلي خود را به خاطر مصدوميت از دست مي‌دهد. پيش از اين هم بازيكناني همچون فيل جونز، نمانيا ويديچ، ريوفرديناند و توم كليورلي دچار مصدوميت شدند و در حال حاضر دور از ميادين هستند. 
ديدار تيم‌هاي منچستريونايتد و آرسنال در چارچوب هفته‌ بيست و يكم با نتيجه‌ دو بر يك به سود منچستريونايتد به پايان رسيد. 
در جدول رده‌بندي ليگ برتر منچستريونايتد با 51 امتياز در رده دوم جدول رده‌بندي است و در هفته‌ بيست و دوم‌ سه‌شنبه هفته‌ آينده ميزبان استوك سيتي است.
 

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرگوسن: طرفدار همیشگی "محمدعلی" هستم

به نقل از روزنامه دیلی‌استار، در شرایطی که روز گشته (سه‌شنبه) مصادف با سال‌روز تولد ۷۰ سالگی محمد علی کلی،‌ قهرمان بوکس گذشته جهان بود، سرآلکس فرگوسن در این‌باره اظهار داشت: همیشه طرفدار کلی بوده‌ام. هیچ‌وقت مبارزات او را در رینگ بوکس فراموش نخواهم کرد. یکی از مسابقات فراموش‌نشدنی او، مقابل سانی لیستون در ۲۵ فوریه سال ۱۹۶۴ بود. دیداری که هنوز خوب به خاطر دارم.
 
فرگی که خود ۱۸ روز قبل گام در ۷۰ سالگی گذاشت، افزود: مصاحبه‌هایی که آن زمان با رسانه‌ها می‌کرد، فوق العاده هیجان انگیز بود. با گفتن یکسری اشعار حریفانش را تحت تاثیر قرارمی‌داد و بعد برای مبارزه گام در رینگ می‌گذاشت. یکی از کارهای جالب او این بود که نخواست در جنگ علیه ویتنام شرکت کند. این رفتارش در خاطرم برای همیشه باقی مانده است.
 
مربی ۲۵ سال گذشته شیاطین سرخ در ادامه برای قهرمان پیشین بوکس که اکنون گرفتار بیماری پارکینسون است،‌ آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیروزی خانگی منچستریونایتد، آرسنال و لیورپول

شب گذشته در اولین سری از این پیکارها منچستریونایتد پس از حذف از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و کوچ اجباری به لیگ اروپا موفق شد در خانه ۴ بر یک ولورهامپتون را درهم شکند.
 
در این جدال یاران سر‌آلکس فرگوسن که با کسب پیروزی پرگل می‌خواستند همچنان از حمایت هواداران خویش برای ادامه فصل برخوردار باشند و به خاطر ناکامی‌ اخیر با آنان آشتی کنند، با آرایش هجومی وارد میدان شدند.
 
از این رو بعد از چند حمله پراکنده در دقیقه ۱۷ توسط لوئیس نانی، بازیکن پرتغالی به گل اول خویش رسیدند. در دقیقه ۲۷ وین رونی، گلزن ملی‌پوش تیم موفق شد گل دوم شیاطین سرخ را به ثمر برساند. شاگردان فرگوسن تا پایان نیمه نخست همچنان بر حریف خود تاختند، اما نتوانستند گلی دیگر را به نام خود ثبت کنند.

در آغاز نیمه دوم بر سر یک غفلت استیون فلچر، بازیکن ولورهامپتون توانست گلزنی کند و یکی از دو گل دریافتی را پاسخ گوید. با این حال نانی و رونی در این نیمه هم گلزنی کردند. در دقیقه ۵۶ ستاره پرتغالی و در دقیقه ۶۲ رونی شمار گل‌های تیم فرگوسن را به ۴ افزایش دادند. به این شکل شیاطین سرخ اولدترافورد موفق شدند ۴ بر یک جشن پیروزی بگیرند.
 
آن‌ها با این برد و یک بازی بیشتر فاصله خود را در رده دوم جدول با منچسترسیتی (صدرنشین) ۳۸ امتیازی به دو امتیاز کاهش دادند.
 
در دیداری دیگر آرسنال با یک گل در ورزشگاه الامارات بر تیم دوم شهر لیورپول یعنی اورتون غلبه کرد. روبین فان‌پرسی، گلزن درخشان و هلندی تیم لندنی در دقیقه ۷۰ گلزنی کرد.
لیورپول نیز با همین نتیجه در آنفیلد بر کوئینز‌پارک‌رنجرز پیروز شد. لوئیس سوارز، گلزن اروگوئه‌ای زننده تک گل تیم سرخ‌پوش شد.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بازگشت اسكولز بهترين خبر ممكن است

 
بازيكن افسانه‌اي و سال‌هاي دور منچستريونايتد از تصميم پل اسكولز براي بازگشت به ميادين استقبال كرد.

 
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، پل اسكولز هافبك منچستريونايتد با وجود اين كه در ابتداي فصل اعلام بازنشستگي كرده بود، در ديدار اين تيم مقابل منچسترسيتي در جام حذفي انگليس به بازي رفت. اين بازيكن در جريان بازي مقابل بولتون هم به ميدان رفت و يكي از گل‌هاي تيمش را به ثمر رساند.

 
سر بابي چارلتون بازيكن افسانه‌اي شياطين سرخ با استقبال از بازگشت اسكولز گفت: اين بهترين خبري است كه تاكنون شنيده‌ام. از وقتي كه خبر بازگشت پل اسكولز به تركيب تيم را شنيده‌ام بسيار خوشحالم.

 
وي كه با "United Review" مصاحبه مي‌كرد گفت: اسكولز يكي از موثرترين بازيكنان فوتبال است و ما خيلي خوش شانسيم كه او را در اختيار داريم. شايد يكي از چيزهايي كه باعث شد سرالكس را به بازگرداندن او ترغيب كند، اين است كه ما در خط مياني نياز به بازيكنان خلاق داريم.

 
از سوي ديگر پاتريس اورا مدافع منچستريونايتد نيز اعلام كرد كه فرگوسن، اسكولز را به يك دايناسور تشبيه كرده است. وي گفت: فرگوسن گفت كه اسكولز يك دايناسور است. او همين حرف را درباره گيگز، گري نويل و ادوين فان‌درسار هم گفته بود. اسكولز هيچ گاه نبايد توقف كند. وجود او هديه‌اي است كه فرگوسن به ما داد، چون به نظر مي‌رسد كه او توقف ناپذير است.

 
اورا گفت: از بازگشت اسكولز خيلي خوشحالم. اگر بخواهيم قهرمان ليگ شويم به بازيكني مثل او احتياج داريم.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرگوسن: برد در خانه آستون ویلا همیشه سخت است

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: پیروزی خفیف در زمین آستون‌ویلا نتیجه‌ای مطلوب و برد در خانه این حریف همیشه سخت است.

به نقل از سایت این باشگاه، سرآلکس فرگوسن‌ گفت: فکر می‌کنم به بردی خوب در خانه آستون‌ویلا رسیدیم. برای کسب این نتیجه شایستگی داشتیم، در این بازی عمده مالکیت توپ با ما بود. می‌توانستیم به خصوص در نیمه دوم بازهم گل بزنیم.
 
او ادامه داد:‌ کسب برد در زمین آستون‌ویلا همیشه سخت است، برای ما نتیجه‌ای بسیار خوب است. آنچه مرا دراین بازی خرسند کرد، تمرکز خوب‌مان در یک بازی مهم خارج از خانه بود.
 
مربی ۶۹ ساله شیاطین سرخ که تیمش با تک گل دقیقه ۲۰ فیل جونز فاتح بازی در ویلا‌پارک شد، افزود: بازی را خوب کنترل کردیم. در بیشتر دقایق بازی، فوتبالی قابل ملاحظه ارائه کردیم. در آن دقایق شاگردانم خوب کار کردند و نشان دادیم از هماهنگی خوبی برخورداریم.
 

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قرارداد منچستريونايتد با يك كودك پنج ساله !!!

باشگاه منچستريونايتد در يك اقدام نادر با يك كودك پنج ساله قرارداد امضا كرد.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، استعدادياب‌هاي باشگاه منچستريونايتد اين كودك را كه «چارلي جكسون» نام دارد از سه سالگي زير نظر داشتند و سرانجام او را به خدمت گرفتند.

 

اين كودك پنج ساله در حال حاضر با تيم نونهالان شياطين سرخ تمرين مي‌كند. والدين اين كودك از طرفداران منچسترسيتي هستند، اما با اين حال از اين كه فرزندانشان با تيم رقيب قرارداد امضا كرده رضايت دادند.

پدر اين كودك گفت: اين يك فرصت استثنايي است. هر كجا كه مي‌رويم توجه مردم به استعداد فوتبال فرزندم جلب مي‌شود و برايشان سخت است كه باور كنند يك كودك چنين توانايي بالايي داشته باشد.

چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرگوسن ستاره دانمارکی آژاکس را می‌خواهد

 سر آلکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد بالایی را برای جذب ستاره دانمارکی آژاکس هلند ارائه کند.
بر اساس گزارشی که امروز در دیلی‌استار منتشر شده است، کریستین اریکسون به عنوان نوجوان 19 ساله دانمارکی مورد توجه یونایتدها قرار گرفته و این بازیکن در صدر فهرست خریدهای سران اولدترافورد قرار گرفته است.
بارسلونا اسپانیا نیز دیگر غول اروپایی است که به شدت درصدد جذب این ستاره جوان است.
فرگوسن برای خرید این بازیکن که مورد توجه من‌سیتی و چلسی نیز قرار دارد، رقم اغواکننده 20 میلیون پوند را کنار گذاشته است.

بر این اساس یک منبع آگاه اسکاندیناویایی پیشنهاد شیاطین سرخ به این بازیکن دانمارکی را تایید کرده است.
نکته جالب درباره اریکسون این است که این بازیکن چند سال قبل توسط من‌یونایتد و چلسی به دلیل کم بودن سن مورد پذیرش قرار نگرفته بود.
 

یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پس از برتری مقابل ساندرلند و در جشن ۲۵ سالگی مربیگری فرگوسن: یک ربع شکنجه شدم

سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد که در دیدار مقابل ساندرلند برای دقایقی دچار شکنجه روحی شده است.

به نقل از رویترز، سرآلکس فرگوسن اظهار داشت: تصور می‌کنم از همان ابتدای بازی مشتاق کسب برد بودیم. البته می‌توان گفت که بطور کلی در نیمه دوم بهتر شدیم. اما آن ۱۵ دقیقه پایانی که ساندرلندی‌ها حمله می‌کردند، به منزله شکنجه برای من بود.
 
فرگی این اظهارات را در سالروز ۲۵ سالگی حضورش بر مسند مربیگری شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی و پس از برد یک صفر مقابل "گربه‌های سیاه‌» ساندرلند بیان کرد.
وی افزود: نمی دانم آن دقایق به خاطر فشار حملات بازی ساندرلندی‌ها بود یا این که به خاطر عاطفی مردانم چنین فرصتی را به حریف دادند.
در جدال شب گذشته منچستری‌ها به لطف اشتباه دقیقه ۴۵ وس براون، ستاره اسبق خود که در خدمت حریف است و گلی که وی به تیم خودی زد، برنده شدند.
با این نتیجه منچستریونایتد با ۲۶ امتیاز در رده دوم و در تعقیب منچسترسیتی صدرنشین ۳۱ امتیازی باقی ماند.

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

به بهانه 25 سالگی فرگوسن در اولدترافورد؛ بدون عرق ریختن و جان کندن موفقیت حاصل نمی شود

آن چه به دیوار اتاق کارش چسبیده، شاهدی است بر این مدعا؛ «بدون عرق ریختن و جان کندن موفقیت حاصل نمی شود.»

 وقتی هنوز صندلی اش گرم نشده بود، مدت ها از انجماد ملک ملوکانه بیتلز و جان لنون بزرگ می گذشت اما سرمربی میانسال آن روزها اجازه نداد پس از سقوط اسطوره لیورپول (بچه محل های بیتلز) زیبایی شعر و موسیقی بی بدیل بیتلز بدون ما به ازای فوتبالی بماند؛ چه با شادی های کودکانه اش پس از هر گل، چه با گل سرخی که بر دکمه کتش می درخشید و چه با منچستر یونایتدی که ساخت؛ خاطره یک نسل و پر افتخارترین تیم انگلیس! به هر حال اسطوره ها یک جا با مردم عادی تفاوت دارند؛ حتی به محض ورود هم دلتنگی روز رفتن را به جان همه می اندازند. یادمان می افتند اگر روزی روزگاری بروند، دلتنگشان می شویم. در مورد فرگوسن دلتنگی از همان نوامبر 1986 به وجود آمد.


ادامه مطلب

شنبه 14 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بکام در تمجید از سرمربی پیشین خود؛ تنها دلیل موفقیت من وجود فرگوسن است

 دیوید بکام از خدمات سرآلکس فرگوسن در منچستر تمجید کرد و گفت که او را همچون پدر خود می‌داند.

هافبک  سابق شیاطین سرخ در بیست و پنجمین سالگرد حضور فرگوسن در منچستر اعلام کرد که فرگوسن تاثیر زیادی در پیشرفت حرفه‌ای او داشته و او را همچون پدر خود می‌داند.
بکام در مصاحبه با یونایتد ریویو درباره حضور طولانی مدت فرگوسن در منچستریونایتد گفت: «این اتفاق زمانی می‌افتد که ثبات داشته باشید. فرگوسن به کارش علاقه‌مند است و به تیمش عشق می‌ورزد. چنین وفاداری و عشقی، باور نکردنی است و امروزه از این گونه اتفاق‌ها به ندرت پیش می‌آید.»
کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس گفت: «والدینم مرا بزرگ کردند و به سطح خاصی رساندند اما این فرگوسن بود که کمک کرد تا از این سطح بالاتر بروم. تنها دلیل موفقیت من وجود فرگوسن است. او همه چیزهایی را که برای پیشرفت نیاز داشتم در اختیارم گذاشت.»
وی همچنین در مصاحبه دیگری خاطره‌ای از اولین دیدار خود با فرگوسن در 14 سالگی نقل می‌کند.
در این زمان، بکام به اولدترافورد رفته بود تا برای حضور در مدرسه فوتبال منچستر نام‌نویسی کند.
وی گفت: «روز تولد چهار سالگی‌ام بود. همگی در سالن غذاخوری بودیم. در این زمان فرگوسن وارد شد و به ما یک تکه کیک تعارف کرد. این بهترین لحظه زندگی من بود، هنوز عکس‌هایش را دارم.»
بکام ادامه داد: «در چهارده سالگی در دفتر فرگوسن بود که قراردادهای لازم را برای پیوستن به منچستریونایتد امضا کردم. به تیم رویاهایم رسیده بودم. من همیشه یکی از طرفداران پروپا قرص منچستریونایتد بودم.»
کاپیتان سابق منچستر گفت: «جو حاکم بر باشگاه بسیار دوستانه بود و احساس می‌کردم که در جمع خانواده حضور دارم. نحوه رفتار فرگوسن با بازیکنان جوان باعث می‌شد که بسیاری به بازی در این تیم علاقه‌مند باشند.»
این سخنان بکام در شرایطی بیان می‌شود که یکی از دلایل جدا شدن او از منچستر، درگیری‌هایی بود که با فرگوسن داشت. نقطه اوج این درگیری‌ها زمانی بود که فرگوسن در رختکن یک لنگه کفش به طرف کاپیتان تیمش پرتاب کرد که به سر بکام برخورد کرد و موجب شکافته شدن ابروی او شد.

شنبه 14 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

معرفی بهترین مربی جهان در سال ۲۰۱۱

مجله «فرانس فوتبال» نام ۱۰ نامزد عنوان بهترین مربی سال جهان در سال ۲۰۱۱ را اعلام کرده که در این میان مربیانی چون «ویسنته دل بوسکه»، «سرآلکس فرگوسن» و «پپ گواردیولا» از بخت بالاتری نسبت به سایرین قرار دارند.

فهرست ۱۰ نامزد مربی بر‌تر جهان در سال ۲۰۱۰ به این شرح است:
آلکس فرگوسن (اسکاتلند / منچستریونایتد)، ویسنته دل بوسکه (اسپانیا / تیم ملی اسپانیا)، رودی گارسیا (فرانسه / لیل)، پپ گواردیولا (اسپانیا / بارسلونا)، یورگن کلاپ (آلمان / دورتموند)، یواخیم لو (آلمان / تیم ملی آلمان)، خوزه مورینیو (پرتغال / رئال مادرید)، اسکار تابارز (اروگوئه / تیم ملی اروگوئه)، آندره ویلاس - بوآس (پرتغال / پورتو، چلسی)، آرسن ونگر (فرانسه / آرسنال)

سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تئاتر رویاها فرو ریخت:شاگردان مانچینی منچستر را شش‌تایی کردند!

 هفته نهم بازی‌های لیگ انگلیس با دیدار حساس دو تیم همشهری منچستریونایتد و منچسترسیتی پیگیری شد.
در این بازی ماریو بالوتلی در دقیقه 22 توانست تیمش را از حریف خود پیش بیندازد. تا پایان نیمه نخست دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند.
در نیمه دوم و در حالی‌که ۲ دقیقه از این نیمه گذشته بود، جانی اونز خطایی انجام داد که موجب اخراج وی شد. در دقیقه ۶۰ ماریو بالوتلی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف به ۲ برسد.
در دقیقه 69 و روی یک کار تیمی، بازیکنان سیتی توانستند به‌وسیله سرجیو آگرو گل سوم خود را نیز به ثمر برسانند تا سیتی‌ها در آستانه یک پیروزی غیر قابل انتظار قرار بگیرند.
یونایتدها با آوردن خاویر هرناندز رو به بازی هجومی آوردند تا این‌که درن فلچر توانست در دقیقه 81 یکی از گل‌های خورده را جبران کند  اما در دقیقه 89 بازیکنان سیتی توانستند توسط ادین ژکو به گل برسند.
در دقیقه 91 نیز داوید سیلوا گل پنجم سیتی را وارد دروازه حریف کرد و در دقیقه 93 ادین ژکو بار دیگر دروازه داوید دخه‌آ را باز کرد تا اولدترافورد فتح شود.

یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرگوسن پس از پيروزي مقابل گالاتي: كليد پيروزي ما، صبر بود.

سرمربي اسكاتلندي منچستريونايتد بر اين باور است كه بازي توام با صبر شاگردانش عامل اصلي موفقيت آن‌ها در ديدار مقابل گالاتي روماني بود.
 تيم منچستريونايتد سرانجام در هفته سوم ليگ قهرمانان اروپا طعم پيروزي را چشيد و توانست با نتيجه‌ دو بر صفر تيم گالاتي روماني را شكست دهد و سه امتياز حساس اين ديدار را كسب كند.
سرالكس فرگوسن سرمربي با تجربه اين تيم پس از پايان اين ديدار به ستايش از عملكرد شاگردانش به ويژه‌ ناني ، اندرسون و وين روني پرداخت و گفت: براي پيروز شدن در ديدارهاي خارج خانه بايد تلاش دو چنداني داشته باشيم . مطمئنا پيروزي در خارج خانه اصلا آسان نخواهد بود. گالاتي در اين ديدار كار را بر ما دشوار كرده بود، اما تيم ما توپ و ميدان را در اختيار گرفت و در نهايت توانستيم سه امتياز حساس را به دست آورديم.
وي همچنين گفت:‌ منچستريونايتد در نيمه دوم اين ديدار نمايش بهتري را ارائه داد. ناني بازي شگفت انگيزي به نمايش گذاشت. روني هم همكاري خوبي با اندرسون داشت و خوش درخشيدند . در كل از نتيجه‌ بازي راضي هستم.
وي افزود: شب سختي بود، اما توانستيم با تلاش بسيار زياد روند بازي را در دست گيريم. در نيمه اول نتوانستيم حمله آن چناني را ترتيب دهيم، چرا كه روني در وسط ميدان بازي مي‌كرد ، اما در نيمه دوم روني به حمله منتقل شد و همين مساله كار را بر حريف دشوار كرد. بازيكنان ما در اين ديدار همكاري بسيار خوبي داشتند.
فرگوسن درباره اخراج نمانيا ويديچ گفت: چه بسا ويديچ پايش را بيشتر از حد بالا برده باشد. داور مي توانست به او كارت قرمز نشان دهد، اما در كل تصميم غير منصفانه‌اي گرفت.
پر افتخارترين سرمربي تاريخ باشگاه منچستريونايتد در پايان سخنان خود افزود: در اين ديدار پيروز شديم و اين بهترين چيز براي ما بود. بايد در اولدترافورد هم وظيفه خود را به خوبي انجام دهيم، اميدارم كه براي دومين بار مقابل گالاتي پيروز شويم . با پيروزي در ديدار برگشت هشت امتياز مي شويم و با كسب دو امتياز ديگر صعودمان را از اين گروه مسجل مي كنيم.
منچستريونايتد با اين پيروزي با پنج امتياز بعد از بنفيكاي هفت امتيازي در رده دوم جدول گروه C ليگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرار منچستريونايتد از نخستين شكست فصل

 

  رقابت‌هاي لیگ برتر با انجام يك ديدار وارد هفته‌ي هشتم شد كه در اين ديدار شاگردان فرگوسن مقابل ليورپول در ديداري خارج از خانه با تساوي يك بر يك متوقف شدند. استيون جرارد در دقيقه‌ي 68 شاگردان دالگليش را پيش انداخت، اما هرناندس با گلزني در دقيقه‌ي 81 مانع از ثبت اولين شكست شياطين سرخ شد.

آندره مارينر داور بازي در اين ديدار چهار بار از كارت زرد استفاده كرد كه سهم ليورپول يك كارت و سهم منچستريونايتد سه اخطار بود.

در ساير ديدارها ديگر تيم شهر منچستر به مصاف استون ويلا رفته كه تا آخرين دقايق نيمه‌ي نخست بازي با يك گل به سود منچسترسيتي در حال پيگيري است.

شنبه 23 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

«رایان گیگز» درمراسم دریافت جایزه پای طلا از«مارادونا» به عنوان بر‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد کرد

گیگز روز سه شنبه در موناکو حاضر شد تا جایزه پای طلایی را که مخصوص بازیکنان بالای ۲۹ سال است را از دست «شاهزاد آلبرت دوم» دریافت کند. وی در حاشیه این مراسم در خصوص بر‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان گفت: به عقیده من مارادونا بهترین تمام دوران است. وی در جام‌های جهانی ۱۹۸۶ و ۱۹۹۰ بسیار تحسین برانگیز ظاهر شد. 

بازیکن میانی منچستریونایتد در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر بازیکنان بسیار خوبی در فوتبال جهان هستند که برای مثال می‌توانم به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اشاره کنم اما من چیزهایی از مارادونا دیده‌ام که بازیکن دیگری نتوانسته در تاریخ فوتبال به آن دست پیدا کند. 

گیگز در ادامه از سرآلکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد به عنوان یک مربی بزرگ یاد کرد و گفت: وقتی ما می‌بازیم فرگوسن ترسناک می‌شود اما منصفانه رفتار می‌کند. این مربی از بازیکنانش انتظارات زیادی دارد همانگونه که از خودش چنین انتظاری دارد. او بهترین مربی است و خوشحالم که دوران ورزشی خودم را با چنین کسی سپری می‌کنم. 
بازیکن ۳۷ ساله ولزی در پایان در خصوص جایزه پای طلایی گفت: این افتخار بسیار بزرگی است که نام من و قالب پایم در کنار بازیکنان بزرگ دیگر حک می‌شود. من در حال حاضر‌‌ همان احساسی را دارم که یک نوجوان ۱۷ ساله دارد و برای همین است که به فوتبال ادامه می‌دهم و از آن لذت می‌برم.
 

چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یوفا لیست باشگاه های پرطرفدار این قاره را اعلام کرد.

 يوفا، ليست باشگاه پرطرفدار اين قاره را در سال جاري اعلام کرد:

اين رده بندي بر اساس تعداد هواداران رسمي در داخل و خارج کشورها انجام شده است.
باشگاه بايرن مونيخ در اين رده بندي همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد.
ليست ده باشگاه اول اين رده بندي به شرح زير است :

1 - بارسلونا با 6،665،000 هوادار
2 - رئال مادريد با 6،330،000 هوادار
3 - منچستر يونايتد با5،435،000  هوادار
4 - يوونتوس با 5،425،000 هوادار
5 - بايرن مونيخ با  4،445،000 هوادار

6 - گالاتاسراي با 4،270،000 هوادار
7 - ميلان با 3،815،000 هوادار
8 - ليورپول با 3،730،000 هوادار
9 - اينتر ميلان با 3،710،000 هوادار
10 - مارسي با 3،350،000 هوادار

جمعه 15 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

يك لندني ديگر قرباني خشم منچستر

تيم فوتبال منچستريونايتد كه با پيروزي در تمام بازي‌هاي قبلي پا به هفته‌ي پنجم رقابت‌ها گذاشته بود، ‌در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان چلسي بود و در پايان با برتري 3 بر يك ميهمانش را بدرقه كرد و به روند 100 درصد پيروزي ادامه داد. منچستريونايتد پيش از اين آرسنال،‌ ديگر تيم لندني را با نتيجه‌ي 8 بر 2 شكست داده بود.

در اين ديدار كريس اسمالينگ در شرايطي گل نخست بازي را روي ضربه‌ي ارسالي از جناح چب به ثمر رساند،‌ كه به نظر مي رسيد در شرايط آفسايد قرار دارد. داور به هر حال اين گل را پذيرفت و تيم ميزبان در دقيقه‌ي 8 از حريف پيش افتاد.در ادامه‌ ناني در دقيقه‌ي 37 روي حركت فردي خود پس از نفوذ به عمق دفاع چلسي با شوت سنگين از پشت محوطه‌ي جريمه پيتر چك را براي دومين بار مغلوب كرد.در حالي كه آبي هاي لندن مي توانستند اختلاف را كم كنند،‌ بي دقتي مهاجمان چلسي در باز كردن دروازه‌ي خالي كار دست اين تيم داد و چند دقيقه‌ي بعد روني توپ سرگردان در محوطه‌ي جريمه‌ي چلسي را به گل سوم تبديل كرد و شاگردان فرگوسن با 3 گل برتري راهي رختكن شدند.در نيمه‌ي دوم چلسي بازي را بهتر شروع كرد و با تيزهوشي فرناندو تورس گل اول را به ثمر رساند، در ادامه ضربه‌ي پنالتي بهترين فرصت را براي زياد كردن اختلاف فراهم كرد، اما روني با سر خوردن درست در گام پيش از زدن ضربه، اين فرصت را از دست داد. تورس هم در دقيقه‌ي 84 پس از فريب دروازه بان منسچتريونايتد در باز كردن دروازه‌ي خالي ناكام ماند. تلاش‌هاي دو تيم در ادامه سودي نبخشيد و بازي با همين نتيجه به پايان رسيد.

درديگر ديدارهاي برگزار شده، منچسترسيتي كه همانند رقيب همشهري با آمار 100 درصد پيروزي وارد هفته‌ي پنجم شده بود، در حالي با تساوي 2 بر 2 مقابل فولام متوقف شد كه ابتدا با دو گل سرخيو آگرو در دقايق 18 و 46 پيش افتاده بود،‌اما دو گل زامورا و مورفي در نيمه‌ي دوم بازي را به تساوي كشاند تا مانچيني كه پيش از اين به بازيكنانش هشدار داده بود، بي رحمي را از تيم منچستريونايتد ياد بگيرند، دو امتياز حساس را از دست بدهد.
در ديگر ديدارها تاتنهام مقابل ليورپول نمايش خيره‌كننده‌اي ارائه داد و با 4 گل ميهمانش را در هم كوبيد. مودريچ سوژه اول ترك تاتنهام در فصل نقل و انتقالات گل نخست بازي را به ثمر رساند، دفوئه يك بار و آدبايور دو بار ديگر براي شاگردان هري ردنپ گلزني كردند. ضمن اين كه سرخپوشان ليورپول به دنبال اخراج اسكرتل و آدام با 9 بازيكن كار را دنبال مي كردند.
ساندرلند هم با 4 گل استوك سيتي را در هم كوبيد.
در جدول رده بندي منچستريونايتد با 15 امتياز از 5 بازي در صدر قرار گرفت و منچسترسيتي با 13 امتياز در مكان دوم ايستاد.

دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

نانی:با منچستر اوج مي‌گيرم و به اهداف بزرگي مي‌رسیم

بازيكن پرتغالي منچستريونايتد مي‌گويد در فصل جاري تجربه كافي براي دسترسي به اهداف بزرگ را دارد.
 لوئيس ناني اظهار داشت: امسال، سال شانس بزرگ من است تا بتوانم نشان دهم قادر به انجام بسياري از كارها هستم. از جمله اثبات خواهم كرد بازيكني خوب با روحيه‌اي هستم.
 
وي كه در فرصت يك هفته‌اي تعطيلات ليگ برتر سخت سرگرم انجام تمرينات تيمي و حتي انفرادي است،‌ افزود: اكنون يكي از بازيكنان مجرب تيم منچستر محسوب مي‌شوم. ضمن اينكه پنجمين فصل حضورم را در اولدترافورد تجربه مي‌كنم. فكر مي‌كنم اين سال‌ها براي كسب تجربه كافي باشد. بعد از اين مي‌خواهم راه اوج‌گيري را در پيش گيرم.
 به باور اين بازيكن 25 ساله او پس از اين دوران حضور، به بازيكني كارآمد در تيم سرآلكس فرگوسن تبديل شده است. وي گفت: اكنون در جايگاهي قرار گرفته‌ام كه از اعتمادبه نفس بيشتري برخوردارم و با ثبات‌تر از قبل هستم. مي‌توانم راحت 90 دقيقه در سطح بالا بازي كنم. در حالي‌كه قبلا حداكثر 45 دقيقه بازي موثر داشتم.

سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

چارلتون: رونی کانتونای جدید منچستر است

 

به نقل از ساندی تایمز، با جدایی بازیکنانی نظیر پل اسکولز، ادوین فن درسار، جان اوشی، وز براون، اوون هارگریوز و گری نویل از منچستریونایتد، اکنون وین رونی به باسابقه ترین بازیکن این تیم مبدل شده است.

بابی چارلتون اسطوره فوتبال انگلیس و یونایتد با بیان اینکه مسوولیت های جدید وین رونی ابعاد جدید به این مهاجم داده است، اظهار داشت: رونی می تواند به تمامی بازیکنانی جوانی که به تازگی کنارش قرار گرفته اند، پاسخ دهد. زمانی که دوره گری نویل، نیکی بات، پل اسکولز و دیوید بکام آغاز شد، اریک کانتونا در کنار آنها حضور داشت و آنها از وی درس می گرفتند و به او نگاه می کردند.

چارلتون گفت: اکنون نیز بازیکنان جوان دیگری تیم تزریق شده اند و گمان می کنم وین رونی با مسوولیت های تازه ای که دارد می تواند همان راهی را برود که اریک کانتونا رفته بود. کاری که کانتونا در سال 1995 انجام داد، رونی می تواند برای گروه جدید انجام دهد.

دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مربی یونایتد: احتمال پیوستن اشنایدر به منچستریونایتد هنوز وجود دارد

 

سایت گل - به گفته رنه ملنستین مربی تیم منچستریونایتد هنوز احتمال این وجود دارد که وسلی اشناید اینتر را به مقصد الدترافورد ترک کند.
فرگوسن یکی از علاقمندان اشنایدر است اما دستمزد او باعث شد انتقالش به یونایتد دچار مشکلاتی شود.
پیش از این گفته می شد پیوستن هافبک 35 میلیون پوندی اینتر به یونایتد منتفش ده اما رنه ملنستین اعلام کرد این انتقال ممکن است رخ دهد.
ملنستین می گوید:" سرالکس فرگوسن به بازیکنانی که در اختیار دارد کاملا ایمان دارد اما بازیکنی با ویژگی های اشنایدر می تواند گزینه بسیار خوبی برای اضافه شدن به ترکیب تیم ما باشد."
"تا زمانی که بازیکن بخواهد راهی برای پیوستن به تیمش مقصدش وجود دارد. اگر یوناتد و اشنایدر بخواهند این انتقال انجام می شود."
فرگوسن سابقه جذب بازیکن در دقیقه 90 مهلت نقل و انتقالات را دارد، او در سال 2008 در ثانیه های پایانی دیمیتار برباتوف را با رقم 30.75 میلیون پوند از تاتنهام به خدمت گرفت.
فرگوسن تابستان امسال تا به حال فیل جونز، دیوید دخه آ و اشلی یانگ را به خدمت گرفته است

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

منچستریونایتد 8 - آرسنال 2، توپچی ها در اولدترافورد به توپ بسته شدند

 

در روزی که تیم فوتبال منچسترسیتی با نتیجه 5 بر یک تاتنهام را مغلوب کرده بود یونایتد، دیگر تیم شهر منچستر نیز با یک نتیجه عجیب آرسنال دیگر تیم لندنی را شکست داد.
یونایتد در دیدار فوق العاده در ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه 8 بر دو آرسنال بحران زده را شکست دهد. به نظر می رسد از دست دادن سمیر نصری و سسک فابرگاس و عدم جذب جانشین برای این دو حسابی توپچی ها را تضعیف کرده است.

بازی در ابتدا متعادل آغاز شد اما هر چه از زمان بازی می گذشت فاشر یونایتد بر روی دروازه آرسنال بیشتر می شد. دنی ولبک در دقیقه 22 با ضربه سر گل او یونایتد را به ثمر رساند. در دقیقه 27 بازی داور یک ضربه پنالتی را به سود آرسنال اعلام کرد اما دخه آ ضربه فان پرسی را مهار کرد تا نتیجه همان یک بر صفر باقی بماند.

یک دقیقه بعد اشلی یانگ با یک ضربه فنی و دیدنی از پشت محوطه جریمه توپ را به قعر دروازه آرسنال فرستاد و نتیجه را دو بر صفر کرد.
سه دقیقه قبل از پایان نیمه اول وین رونی روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه توپچی ها را برای سومین بار باز کرد اما این پایان کار در نیمه اول نبود، تئو والکات در دقایق تلف شده نیمه اول یکی از گلها را جبران کرد تا آرسنال قبل از رفتن به رختکن کمی از شدت این شکست بکاهد.
نیمه دوم نیز با حملات یونایتد ادامه پیدا کرد، آنها در دقیقه 64 بار دیگر توسط رونی به گل رسیدند. سه دقیقه بعد نانی با یک ضربه چیپ گلی تحقیر آمیز را وارد دروازه شجینی، سنگربان جوان آرسنال کرد.

در ادامه پارک جی سونگ در دقیقه 70 ، تنها دو دقیقه بعد از به میدان آمدنش بار دیگر دروازه میهمان را باز کرد تا نتیجه بازی هر لحظه برای آرسنال بدتر شود.
در دقیقه 75 بازی فان پرسی روی اشتباه خط دفاعی یونایتد یکی دیگر از گل ها را جبران کرد اما نتیجه همچنان تحقیر آمیز است. این پایان کار نبود و آرسنال دو گل دیگر هم دریافت کرد. رونی در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی گل هفتم یونایتد را به ثمر رساند و هت تریکش را نیز در این بازی کامل کرد.

در دقایق تلف شده بازی نیز اشلی یانگ گلی مشابه گل اول خود به ثمر رساند تا طوفان شیاطین سرخ در نهایت خاموش شود و آرسنال قربانی آن باشد.
نکته جالب اینکه ترکیب ابتدایی یونایتد در این بازی جوانتر از ترکیب آرسنال بود و شاگردان فرگوسن نشان دادند تا چه حد آماده هستند و می توانند برای هر تیمی خطر ساز باشند.

دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حمايت فرگوسن از پيرمرد محجوب فرانسوي؛ ونگر بهترين مربي تاريخ آرسنال است

 

سرآلكس فرگوسن با بيان اين كه ونگر بهترين مربي تاريخ باشگاه آرسنال است، انتقادهاي اخير از او را غيرمنصفانه مي‌داند.
سرمربي منچستريونايتد در آستانه ديدار اين تيم با آرسنال به حمايت از آرسن ونگر، سرمربي آرسنال پرداخت و گفت كه انتقادهاي اخير از ونگر غير منصفانه است.

ديدار دو تيم قرار است كه فردا (يكشنبه) در چارچوب هفته سوم ليگ برتر انگليس در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شود.

ونگر به علت نتايج ضعيف شاگردانش در دو بازي اول فصل و همچنين از دست دادن سسك فابرگاس و سمير نصري دو بازيكن اصلي خود با سيل انتقادات همراه شده است و روزهاي سختي را در ورزشگاه امارات سپري مي‌كند.

فرگوسن در سخناني كه سايت رسمي باشگاه منچستر آن را منتشر كرد، گفت: مي خواهم بدانم چه كسي مي‌تواند جاي ونگر را بگيرد؟ به خوبي مي دانم كه شش سالي است كه هيچ جامي كسب نكرده است، اما اين چه معناي مي‌تواند داشته باشد؟

سرمربي شياطين سرخ افزود: 15 سالي كه ونگر در آرسنال فعاليت داشته است، بهترين دوران اين باشگاه به شمار مي‌آيد. او بهترين مربي تاريخ باشگاهي است كه همچنان كيفيت و شيوه نمايش بازيكنانش زيبا و زبانزد است. به نظرم انتقاد اخير از او غير عادلانه است، اما چه كسي امروزه معناي ظلم و عدل را مي‌فهمد، روزگار مسخره‌اي است. راضي كردن تماشاگران بسيار سخت‌تر از 20 سال قبل شده است، اين نااميد كننده است.

یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

با وجود پيشنهاد حقوق هفتگي بالا،باشگاه منچستر يونايتد: مطمئنا اسنايدر خواهد آمد.

 مسئولان باشگاه منچستريونايتد اعلام كردند با وجود پيشنهاد حقوق هفتگي بالاي اسنايدر او را به اولدترافورد خواهند آورد.

 به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، باشگاه منچستريونايتد ابراز اطمينان كرد با وجود پيشنهاد 250 هزار پوندي اشنايدر در هفته، اين بازيكن هلندي را به خدمت خواهد گرفت.

 روزنامه «ميرر» بريتانيا امروز در صفحه اينترنتي خود نوشت كه مسئولان باشگاه منچستريونايتد سه‌شنبه براي جذب اسنايدر با مسئولان باشگاه اينتر ملاقات كردند، اما منچستر از اين مي‌ترسد كه حقوق طلبي اسنايدر جنجال‌ و اعتراض بازيكنان تيم را به دنبال داشته باشد.

 با وجود عدم اعلام پيشنهاد رسمي منچستريونايتد به اينتر هر دو باشگاه احساس مي‌كنند كه اين انتقال صورت مي‌گيرد.

 وين روني با حقوق هفتگي 220 هزار پوند، بيشترين حقوق را در ميان بازيكنان منچستر دارد و باشگاه قصد دارد اين رويه همچنان ادامه يابد.

 گويا باشگاه منچستريونايتد حاضر است در ازاي 35 ميليون پوند و حقوق هفتگي 200 هزار پوند اين هافبك خلاق هلندي را به خدمت گيرد، در اين حالت او پس از روني بِيشترين حقوق هفتگي را خواهد گرفت.

 ماركو برانكا، مدير اينتر گفت: قصد نداريم هيچ كدام از ستارگانمان را بفروشيم اما چنان چه با پيشنهاد وسوسه انگيزي مواجه شويم، آن را بررسي مي‌كنيم.

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ادعای نشریه پرتغالی آبولا: منچستریونایتد رادامل فالکائو را می خرد.

نشریه پرتغالی آبولا، ادعا کرد باشگاه منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی پورتو، است.

به گزارش این نشریه، در حالی که باشگاه پورتو در حال مذاکره با فالکائوست تا رقم جدایی او را از 30 میلیون به 45 میلیون یورو افزایش دهد، سرالکس فرگوسن قصد دارد برای تقویت خط حمله این بازیکن را در نظر دارد و نمی خواهد برای انجام این انتقال وقتش را تلف کند.

این در حالی است که شیاطین سرخ مهاجمانی مانند وین رونی، خاویر ارناندز، دیمیتار برباتوف، دنی ولبک و مایکل اوون را در اختیار دارد.

از سوی دیگر این گزارش می تواند فشارها روی باشگاه چلسی را که تاکنون تلاش زیادی برای خرید فالکائو انجام داده، افزایش دهد.

فالکائو در رقابت های فصل قبل لیگ اروپا با به ثمر رساندن 17 گل، نقش مهمی در قهرمانی پورتو در این رقابت ها داشت و همین مسئله موجب شده باشگاه های زیادی برای خرید او ابراز علاقه کنند.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرگوسن به دنبال جذب بهترين‌هاي مكزيك است.

 

سرمربي تيم فوتبال پاچوکاي مکزيک از تلاش قهرمان ليگ برتر انگليس براي جذب بهترين استعداد‌هاي اين کشور آمريکايي خبر داد.

به نقل از روزنامه ديلي‌ميل،‌ افرين فلورس در مصاحبه‌اي با تلويزيون کشورش اظهار داشت: سرآلکس فرگوسن شخصا از طريق نمايندگاني که به مکزيک اعزام مي‌کند، دنبال شکار بهترين استعدادهاي اين کشور است.
 

وي افزود: پس از تجربه مثبتي که منچستر و فرگوسن سال گذشته از جذب خاوير هرناندز(چي‌چاريتو) داشتند، نگاه خود را معطوف فوتبال مکزيک کردند. آنها در جستجوي شناسايي بهترين‌هاي اينجا هستند.

اين مربي ادامه داد: نمايندگان فرگوسن مرتب به کشور ما سفر مي‌کنند. اخيرا در اردوي تيم‌هاي ملي زير 17 ساله و 20 ساله مکزيک حضور يافتند. فکر مي‌کنم در سال‌‌هاي آينده بازهم نيروهاي شبيه به هرناندز راهي منچستر شوند.

سال گذشته چي‌چاريتو جذب تيم اولدترافوردي شد و توانست در سايه توصيه و راهنمايي مربي 70 ساله درخشش خيره‌کننده‌اي داشته باشد.

شنبه 18 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

جان اوشی یونایتد را به مقصد ساندرلند ترک کرد.

ساندرلند در یک روز دو بازیکن منچستریونایتد را به خدمت گرفت. جان اوشی نیز همانند وز براون یونایتد را به مقصد ساندرلند ترک کرد و قراردادی 4 ساله با این تیم به امضا رساند.

اوشی به تیم کاپیتان اسبق یونایتد خواهد پیوست. این در حالی است که هم تیمی های اسبق او در یونایتد مثل براون، کیران ریچاردسون، فیل باردزلی و فریزر کمپبل همگی در ساندرلند توپ می زنند.

اوشی در گفتگو با وب سایت باشگاه ساندرلند اعلام کرد:" درباره جو ساندرلند و هواداران این تیم شنیده بودم و هر چه فکر کردم به این نتیجه رسیدم که این تیم تنها مقصد من می تواند باشد."

استیو بروس نیز که از جذب اوشی خوشحال است گفت:" اوشی یکی از بهترین های منچستر بود که بیش از یک دهه در این تیم بازی کرد، او بازیکن فوق العاده است و بدون شک می تواند یکی از بازیکنان موثر فصل بعد ما باشد."

جمعه 17 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرگوسن و ویدیچ، مربی و بازیكن سال لیگ انگلیس شدند.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فوتبال نیوز 1  به نقل از دیلی‌میل، سرآلكس فرگوسن كه یك هفته قبل باعث كسب مقام قهرمانی و دسترسی شیاطین سرخ به نوزدهمین مقام قهرمانی لیگ برتر تاریخ حیات خویش شد، در گزینشی كه توسط اتحادیه انگلیس از كارشناسان، هواداران و مدیران تیم‌ها صورت گرفت، صاحب بیشترین رای در میان مربیان شد.
این افتخار در حالی از آن مربی اسكاتلندی شد كه او از 25 سال قبل مقام‌های بسیاری را برای تیمش به ارمغان آورده است.
همچنین عنوان بهترین بازیكن سال نیز به نمانیا ویدیچ، كاپیتان صربی سرخ‌های اولدترافورد رسید. ویدیچ با بازی‌های خوب خود، عاملی اساسی در مسیر استحكام خط دفاعی تیمش و نیز كسب مقام نخست بود.

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

وین رونی

 

دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تلاش منچستر يونايتد براي جذب نصري

 

 

 

به گزارش فوتبال آنلاين به نقل از خبرگزاري روسيه؛ باشگاه منچستر يونايتد براي خريد سمير نصري هافبك باشگاه آرسنال وارد مذاكره شد.
گفتني است، سران دو باشگاه براي نقل و انتقال اين بازيكن وارد مذاكره شده اند اما هنوز هيچ قراردادي رسمي اي بين آنها به امضا نرسيده است.
گفتني است، پيش تر آرسن ونگر سرمربي آرسنال اعلام كرده بود نمي‌توانند با نصري تمديد قرارداد كند زيرا دستمزدي كه اين هافبك فرانسوي براي قرارداد جديدش تقاضا كرده است، بسيار بالا مي‌باشد .
گفتني است نصري در فصل گذشته ليگ برتر انگليس، 30 مسابقه براي آرسنال انجام داده است و 10 گل به ثمر رسانده است.

دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اورا: آينده دخه‌آ در منچستر روشن است

 

 

 به اعتقاد مدافع فرانسوي منچستريونايتد سنگربان اسپانيايي جوان تيم، آينده اي روشن در اولدترافورد خواهد داشت.
به نقل از سايت اين باشگاه انگليسي،‌ پاتريس اورا اظهار داشت: داويد دروازه‌بان خوبي است. ما هنوز به طور كامل او را نمي‌شناسيم، ولي مقدم او را در جمع خودمان گرامي مي‌داريم.
وي افزود: جانشيني سنگرباني بزرگ همچون ادوين‌ فان‌درسار شدن، كاري آسان نيست. هرچند من قدري به خاطر خداحافظي فان درسار ناراحتم، ولي معتقدم دخه‌آ آينده روشني در منچستريونايتد خواهد داشت.
او ادامه داد: البته داويد بايد سخت كار و تلاش كند. چون سال‌ها فان درسار از دروازه‌ يونايتد حفاظت كرده و اكنون، همه انتظار دارند كسي دراندازه‌ او،‌ مراقبت از دروازه مراقبت كند.

اين ستاره فرانسوي ادامه داد: ما همه براي دخه‌آ، آرزوي موفقيت داريم. زيرا او به بزرگ‌ترين تيم جهان وارد شده است. پس برايش مهم است كه با صددرصد توان درميدان حضور يابد.
دخه‌آ 20 ساله هفته گذشته با امضا قراردادي 5 ساله با شياطين سرخ قرارداد بست.

شنبه 11 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اشلی یانگ در تست پزشکی باشگاه منچستریونایتد

 

براساس گزارش رسانه های انگلیسی، اشلی یانگ، ستاره استون ویلا، امروز در تست پزشکی باشگاه منچستریونایتد شرکت کرد و تا پایان این هفته مراحل انتقالش به الدترافورد کامل خواهد شد.

مدیر برنامه های این هافبک ملی پوش استون ویلا در اوایل ماه جاری مذاکراتشان را با قهرمان لیگ برتر آغاز  و به تازگی به توافق دست پیدا کردند.

امروز اسکای اسپورت گزارش داد که یانگ در تست پزشکی باشگاه منچستریونایتد شرکت کرده و انتظار می رود مراحل انتقال 5 ساله او در چند روز آینده تکمیل و به طور رسمی اعلام شود.

بعد از بازی های درخشانی که اشلی یانگ در رقابت های این فصل انجام داد، در چند ماه گذشته اخبار مختلفی در مورد آینده او منتشر شده و باشگاه های مختلفی برای به خدمت گرفتن او ابراز علاقه کرده بودند.

بازی های خوب او موجب شد تا کاپلو از او در ترکیب اصلی سه شیرها استفاده کند و حتی در دیدار اخیر انگلیس مقابل سوئیس، او گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

شنبه 11 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

دخه آ در منچستر

دیوید دخه آ به منچستر رفت تا تست های پزشکی یونایتد را پشت سر بگذارد و انتقال 20.5 میلیون یورویی را به این تیم انگلیسی انجام دهد.

دخه آ که مدتهاست مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی خصوصا منچستریونایتد قرار گرفته بالاخره و بعد از پایان رقابتهای جوانان اروپا در دانمارک به انگلیس سفر کرد تا انتقالش را به الدترافورد نهایی کند.

دخه آ با رد پیشنهاد تمدید قراردادش با اتلتیکو تا سال 2013 به نایب قهرمان اروپا و قهرمان لیگ برتر پیوست.

فرگوسن پیش از این به دنبال مانوئل نویر و مارتن استکنبرگ بود اما در نهایت دخه آ را به خدمت گرفت و معتقد است او می تواند سال ها دروازه بان شماره یک یونایتد باشد.

یونایتد با این خرید تا به حال بیش از 50 میلیون پوند در فصل نقل و انتقالات هزینه کرده اند. آنها پیش از این فیل جونز را از بلکبرن و اشلی یانگ را از استون ویلا به خدمت گرفته اند.

دخه آ 20 ساله با ایکر کاسیاس دروازه بان رئال مادرید مقایسه می شود. او در سال 2009 به شماره یک اتلتیکو تبدیل شد و در همان سال به عنوان قهرمانی لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا دست یافت.

شنبه 11 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->